familj.

Datum: 2011-05-29 Tid: 19:23:33
Är så jävla less. Antagligen lite bakfylle ångest, men det mesta är att jag bara är så jävla less.
Vill bo hos min bror, min världens finaste bror. Med världens finaste Maria. Och världens finaste barn.
Jag vill bo i en riktig familj där någon tar hand om mig utan att jag måste ta hand om andra vuxna.
där någon kan hjälpa mig med läxor, någon som är glad för att jag är glad. Någon som kramar
mig när jag är ledsen.
Jag vill bo där jag känner mig trygg och det är det ända stället jag känner mig tryggast på. Där det finns
det jag behöver. En familj.
Och om jag inte får det för soc dödar jag dom, bombar hela jävla östhammar.
Förstår inte vad problemet är när bup också tycker att jag ska bo där.
Jag vill bo där , är det inte allt som räknas?


Jag vill måla igen
Jag vill skriva
Jag vill fota
Jag vill leka massor med Oliver
Jag vill hämta Oliver på dagis
Jag vill ha filmkvällar med henke och mia
Jag vill stor handla på gränby igen, som när jag var liten
Jag vill inte pendla ifrån arg,ledsen och glad på några minuter
Jag vill inte behöva äta medicin
Jag vill inte behöva stöta bort människor
Jag vill inte ha starka impulser som gör att jag inte kan lita på mig själv.


Kommentarer
Postat av: cassandra!

Äre där det där jävla stället i stan?? Där jag ritade ett kors?



<3 <3 <3

2011-05-29 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback