en midsommarnatts dröm

Datum: 2011-05-12 Tid: 19:34:31
Chill dag i skolan, fick tillbaka lite skrivuppgifter jag ska redigera. Fan nu är det inte långt kvar tills jag gått ut första året på gymnasiet. Är det bara jag eller går tiden liiite för fort?! Känns som om jag kommer vara gammal om några dagar.. haha.
Efter skolan mötte jag upp Cassandra, gick på stan. Hon hittade massor med fint, jag med men jag har iiinga pengar för tillfället. synd för mig va.. hah. Ialla fall, hade super mysigt. Synd att det börja spöregna när vi skulle gå hem ifrån bussen. Baaah, ge mig sommarvärmen igen!
Ska göra lite mat nu, läsa lite, plugga lite. Kanoners. Är faktiskt på bra humör idag :).
Nu ska jag och Håkan chilla vidare, KUNG

Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm

ps; varför buggar blogg.se ?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback