chillerill

Datum: 2011-05-11 Tid: 19:44:39
VILKEN JÄVLA BRA DAG, SOLSKEN, JORDGUBBAR, BRYGGHÄNG MED VICTORIA OCH SOOOL SÅKLART! ASSÅ SOL

Jag sitter och dunkar Lady gaga- born this way nu. Taggar för imorrn, ska hänga på stan med världens finaste vän Cassandra. Mys! Ska köpa min bikini jag provade idag, neon rosa typ. Hur snyggt? galet snyggt.
Idag chillade jag på stan med Victoria, hade bara en lektion så först kollade vi lite kläder. Sen gjorde vi lite privata saker och sen hängde vi på emo bryggan (haha?). Drog av mig tröjan ja och solade haha. Såå skönt att kunna gå med shorts och linne nu. mysigt :).
Med det här vill jag säga att jag för tillfället är gladast i stan och jag mår riktigt jävla bra. Är bra taggad för att fylla år, sluta skolan, festa, sola, mysiga kvällar med människor jag trivs med, grilla och mysa med mina fina brorsöner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback