25 saker om mig.

Datum: 2011-05-26 Tid: 21:35:22

25 saker om mig.

1. Dom ända människor som jag vet med 100% aldrig kommer att lämna mig är mina bröder
2. Jag pratar typ aldrig med min pappa
3. Måste ha det städat omkring mig annars mår jag dåligt
4. När jag träffa nya människor brukar dom oftast direkt prata om privata saker med mig. why?
5. Äter medicin varje dag.
6. Var inlagd på sjukhus i somras.
7. Älskar att dansa
8. Förlorat två vänner i självmord. vila i frid.
9. Gör alltid av med för mycket pengar på en gång.
10. Sysslade med dumma saker förut.
11. Hatar att träna, tråkigt
12. Älskar att lyssna på radio när jag ska sova.
13. Tar åt mig lätt av små saker folk gör emot mig
14. Lägger märke till konstiga detaljer när jag är hos folk, typ deras gardinner och kommer ihåg det mer än vad de var för färg på huset typ.. hah
15. Älskar att bli kliad på armen
16. Livrädd för spindlar och ormar
17. Gillar att läsa och måla.
18. Går journalistik linjen men vill inte bli journalist
19. Jag blir lätt ledsen.
20. Har haft sönder 2 telefoner, kylskåpet, ljuslyktor och golvet osv när jag varit arg
21. Drömmer om att en dag kunna föreläsa inför massor med människor
22. Skulle vilja lära mig äta grönsaker.
23. lever varje dag för mina bröder
24. Dom finaste människorna i mitt liv är William och Oliver.
25.  En dag vill jag gå på bio med min pappa igen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

:(:(::(:(:(:(

2011-05-26 @ 21:55:50
Postat av: emelie

Puss på dig, finis!

2011-05-29 @ 19:37:46
URL: http://emelielandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback