where's your head at'

Datum: 2011-03-18 Tid: 19:46:15
Idag kom min finaste Louise hem. Och inatt sov jag hos min fina fina axel.
Idag hade jag abstinens o grät. Ville sparka sönder nånting men valde att ligga kvar i sängen. bra där!
Idag ska jag städa mitt rum, har inte gjort det än. Men borde eftersom annars kommer inte axel in i rummet heh..
Idag ska jag äta chili&pepper chips o dricka PÅSKMUST. livet är bra.
Idag har jag kollat på tatueringar och har nog bestämt mig för att göra en. as bra idé.
Nu ska jag sluta skriva värdelösa meningar.





ps; vore skönt om du slutade finnas i mitt liv och bara gjorde nåt annat än att stalka mig.
ta bort mitt nummer också tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback