smetfulla är vi allihopa allihopa allihopa...

Datum: 2011-03-06 Tid: 20:11:10
Helgen är slut och jag också. Gårdagen kortar jag ner i en punkt lista
  • smetfulla
  • flög ner från en soffa = fick blå o svullen fot
  • rida på axlar
  • ronja rövardotter var ett hetsigt samtals ämne
  • skratta
  • bråka o skrika o gråta i telefon
  • en full D som dinglade med benen samtidigt som han höll sig kvar över diskbänken med armarna ?
  • Buggade ohyaa
  • sjöng (skrek)
Orkar inte skriva mer än så, eller egentligen kommer jag väl inte ihåg så mycket mer. Vart lite less när A inte svarade men det visade sig att han hade shottat lite för mycket och för fort o typ halv dött.
Heh...
Nu ska jag slänga i mig lite knark (internskämt) och sen kolla på en film med mamma.
Less är jag förresten.
PEACE


jag och barndomsvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback