listahhh

Datum: 2011-03-24 Tid: 15:32:38
Sätt på Shuffle på din playlist
- Klicka på nästa efter varje fråga
- Använd sångtiteln som svar på frågan.
2. Kommer du komma långt i livet? Johnossi – 18 Karat Gold
3. Hur ser dina vänner dig? Orangez – Rock That Body - Radio Edit
4. Kommer du gifta dig? Mike Posner – Please Don't Go

5. Vad är ditt livs themesong? Within Temptation – Angels
6. Vad är din livshistoria? Enrique Iglesias – Dirty Dancer
7. Hur är skolan för dig? Flo Rida – Right Round - feat. Ke$ha

8. Hur kan du komma framåt i livet? Sidney Samson – Riverside - Radio Edit (haha ahyea)
9. Hur kommer imorgon vara? Black Jack – Inget stoppar oss nu (bra spellista :))
10. Vad är det bästa med dina vänner? APL – On the Dancefloor (feat. will.i.am & apl de ap)

12. Vilken sång beskriver dig bäst? haha  Invalida – Fucka Ur
13. Hur är det med ditt liv? Ke$ha – Blow

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Alice DJ – Better Off Alone - Radio Edit
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? September – Baksmälla hahaa
17. Vad tycker dina vänner om dig? Natasja Saad – Silence Before The Storm
18. Har du en djup och mörk hemlighet? Eminem – Smack That - Dirty
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Sean Paul – Dangerous - Remix version

20. Hur kan jag göra mig själv glad? Psycho Tanbad – Bonify
21. Kommer jag nånsin ha barn? Bloodhound Gang – Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Venus Jones – Alejandro - Damn-R Edit

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Lil Twist – Popular - Explicit Version
24. Vad är några tips till mig själv? Modern Talking – Brother Louie
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? R.I.O. – Hot Girl - Video Edit
26. Vad är min danssång? Thomas Di Leva – Mahadevo Shambo HAHA BELLA, HUR ÄR DE HÄR MÖJLIGT?HAHA


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

hahahah <3

2011-03-24 @ 16:39:21
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback