tacos och mys

Datum: 2011-06-12 Tid: 14:23:45
Nu håller vi på och fixar tacos här hemma! GOTT. Sen ska vi bara ta det lugnt. Känner mig hängig faktiskt, vore inte kul att bli sjuk nu på sommarlovet. Men den oturen kommer väl jag ha. Väntar på ett paket ifrån h&m också, klänningen kommer snart och jag kan knappt vänta på att prova den. SNYGG som bara fan!
Beställde ett armband också sen var det nog nåt mera. Men minnet är bra men kort haha.
Inte vart det nåt sola heller, solen ville inte komma fram ordentligt så då stannade jag inne. Skönt det med! Ska städa rummet idag tänkte jag, dammigt och äckligt. Jag som alltid (nästan) har städat.
Men fyfan så tråkigt liv jag har ser jag, gör ingenting. Men i veckan som kommer ska jag på Soc möte, psykologen, träffa daniela. Myyysigt! Kanske Victoria också! Två människor jag gillar mycket.
Men nu ska jag trycka i mig lite tacos och sen vila. TTYS




Klippa lite sne lugg igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback