soc möte

Datum: 2011-06-15 Tid: 13:27:46
Åh hade fått en jätte söt kommentar när jag loggade in. TACK! :)
Natten var svin jobbig (ja jag gnäller om min hosta igen). Vaknade vid åtta, hade inte sovit många timmar då. Satte på Eva och Adam och sen slocknade jag till halv tolv. Skööönt! Snart ska jag fixa mig och sen ska jag på socmöte.
Wish me luck! Kanske borde köra på flätor, polotröja, rosiga kinder och ett fejkat lite leende? Tror ni att jag får som jag vill då? Ne tänkte väl att det inte skulle gå..
Så planer för dagen är

  • Städa undan det sista på rummet
  • Fixa mig
  • Soc möte
Och sen kan jag inte planera mer eftersom jag inte vet hur det går på mötet, går det bra kommer jag antagligen vara glad och vill göra nåt kul (lät ganska logiskt hehe) men går det åt helvete så kommer jag smälla sönder allt som finns och ha damp i år och dar. Hehe. Men får väl hoppas att det går bra. Har min kontaktperson ifrån Bup med mig så det ska väl funka.
Lär ju gå bättre nu än när jag hade N som handläggare på soc. Mår fortfarande dåligt när jag ser personer som liknar honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback