scrapbooking och ångest

Datum: 2011-06-16 Tid: 14:50:55
Haha är det jag som har pms eller? Grinade nyss för att jag skulle få scrapbooking grejer av mamma. 400 kr och jag grät.. Men nuså! Hon övertalade mig att det inte gjorde något och att hon också kunde grejja med det och att det inte bara var mitt. Skönt. Lite av ångesten försvann!
Så vad händer då? Jag ska nog dra på bikinin och sola lite på balkongen, blåser lite ute så där är det varmt och vindstilla. Oliver och Maria är här och William som blivit alldeles hes haha.. Söt, låter som en fågelunge! :')
Beställde ialla fall från pappersmarknad.se 
Pysselpapper Creme                
Perl stickers blommor
Sax
Häftkuddar Reprint, 3D kuddar
Anitas outline stickers Guld klassiska bokstäver
Guld Änglar stickers stansade 24st
3D fjärilar stickers blå
Pysselpapper Svartvit
Fjäril i blomma stickers (syra, cellulosa fri)
Dubbelhäftande tejp stor
Kristalldekoration Blå
10 Dubbla kort med kuvert pastell pärlemor kvadratiska
Pärlband guld små
Pärlband silver slipade
Pysselpapper Lime
Röd rosor scrapset
Pappersblommor scrapset grön
Disney tatueringar Cars 1 - till oliver haha
Disney tatueringar Prinsessor 2 - till mammas jobbarkompis dotter
Gröna bling blommor dekorationer
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback