mötet

Datum: 2011-06-15 Tid: 19:03:10

Kommit hem ifrån mötet. Det gick bra, ska få besked imorgon om hur det blir. Sa att jag skulle spränga socialhuset om jag inte får bo hos min bror och får ett nej. Bra att dom inte verkade ta mig på allvar haha..
Nu är det bara vänta tills imorrn då!

Har precis tryckt i mig lite käk, skapligt illa jag mår nu haha. Funderar på att dammsuga mitt rum och senare ikväll gå på en promenad. Vore skönt! Men mitt äckel premium har gått ut och det känns lite jobbigt att inte ha musik! Får väl se hur det blir..

Har ni någon gång haft den där känslan av att du slits mellan två olika personer. (nej inte schizofren haha). Att du inte vet vem du ska vara för du har så länge varit en person som varit på ett sätt, men du vill ändå vara på ett annat.. förstår ni? Jag slits mellan den jag varit förut/den jag fortfarande är ibland och den jag vill vara. Jag vill liksom vara båda två. För när man väl skapat sig en viss identitet så är man ju någon. Och vem är jag utan den?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback