lilo'

Datum: 2011-06-14 Tid: 14:30:56
kommentar: Anonym om stitch': det där är lilo. du har skrivit stich, men det är fel.

Svar: Ja jag vet. Är inte efterbliven.




Idag har jag bara sovit, försökt må lite bättre. Hostar fortfarande och blir helt yr i huvudet. Kanske dricker för lite vatten? Aja, nu håller jag på och försöker städa lite. Ser ut som fan här inne, äckligt också haha.. Inte orkat tagit tag i skiten! Men nu så :).  Kan ju passa på när det bara är regn och grått ute.
Sitter och väntar på att mitt paket ifrån h&m ska komma. Spännande!

(ps: hahah töntig som svarade på kommentaren. ville ju bara påpeka det.)

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

fuck u du skrev fel dä ä int sticth e lilo de eeede fu

2011-06-14 @ 16:58:58
URL: http://szerafia.se
Postat av: Nicole

Hahah jag dör "Ja jag vet. Är inte efterbliven" klockrent!

och ja jag vet här kommer jag lite random men måste säga att jag läser din blogg nästan varje dag, älskar sättet du skriver på och allting! Känner verkligen igen mig på nåt sätt. Ville bara skriva det :)

2011-06-14 @ 22:06:58
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback