june

Datum: 2011-06-13 Tid: 10:01:25
Goood morgon! Jag vaknade precis, tänkte sova länge som fan men de sket ju sig. Hostar man så man håller på att spy så gör man ju det.. Hur som helst så är planerna att sola idag. Så jävla skönt! Har hört att man inte ska sola om man är förskyld? sket man väl i.
Hörde också nyss på radion att hon hade lessnat på folk som sa att bananer vad bär istället för att prata om typ miljögrejer (kommer inte ihåg va hon sa men nåt skit om uppvärmning o allt det där blablabla). Men det är ju bra mycket roligare att höra om bananer än om att östersjön dör. Det kan man väl prata om någon annan gång.
Eller..? Tråkig var hon ialla fall + jobbig röst. Byt jobb förfan.
Funderar på om jag ska äta min lunch till frukost? Soppa och macka. Vore gott faktiskt, vad tror ni? Ja men det är klart de visste jag väl, soppa.

Nej till Radiotanten
Ja till soppa.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback