I feel shit, and all I can do is.. feel it.

Datum: 2011-06-12 Tid: 18:04:03
Blev nyss arg. Kollade på Cougar town. Hur fan man nu kan bli arg då? blir alltid as glad av det, roligt som fan.
Men inte idag. Fick damp, psybryt o gråter lite när jag tänker på vad han gjorde. så jävla egoistiskt, kanske av mig. Men kanske mest av honom. Hur kan man lämna någon sådär? Hur?
Jag hatar dig samtidigt som jag önskar att jag kunde ringa dig.
Jag hatar att vi inte pratar
Jag hatar att du sa upp kontakten
Jag hatar att jag ens låter det här ta upp min tid.
Men jag antar att söndagar är sånna, ångestfyllda, jobbiga och tråkiga.
Men mest av allt hatar jag kanske den biten av mig själv som förstörde det, men inte bara mitt fel. Det får jag inte glömma. Men grejen är den, att jag bli annorlunda ibland. Jag är sån. Jag kan gå ifrån deprimerad till tjejen som festar, gör dumma saker och som blir desperat efter något nytt. Men jag skulle kunnat ha ändrat på mig.
Men jag antar att allt är försent. åt helvetet för sent. Men om jag någon gång ringer på fyllan och gråter (skulle inte gå eftersom jag tagit bort ditt nummer) så är det inte för att vara jobbig. Det är mitt sätt att visa att jag bryr mig.
Förlåt. Men jag bryr mig.

Veronica Maggio – Snälla bli min


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naomi <3

2011-06-12 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback