bloggen

Datum: 2011-06-19 Tid: 16:54:23
Jag vill fortsätta skriva här, det är skönt ibland. Men jag skriver i en bok hemma. Där kan jag få ur mig allt hemskt, allt jobbigt och allt jätte jätte bra. Sen vill jag börja skriva på min riktiga bok. Är det värt att fortsätta skriva? Har ju en del som läser, men ingen kommenterar. Men om någon skulle orka så kan ni väl säga om jag borde fortsätta och om det är nåt intressant haha..
Men helst av allt så vill jag ha en bärbar dator och skriva. Ute, på balkongen, vid vattnet, på ställen som får mig att minnas tillbaka på tiden som var. Kanske spara lite av lönen och köpa en? Får väl se!
Nu ska jag kolla på en film med mamma, höra av mig till en fin människa för jag har varit osocial och dum idag.
PEACE


Kommentarer
Postat av: amy

vännen. du ska skriva för din egen skull, oavsett vilka som läser eller kommenterar. skriv om det känns meningsfullt, låt bli om du inte känner att det ger dig något. i perioder kan det vara bättre att skriva för sig själv någonstans där ingen läser, och vissa saker vill man dela med andra. gör det som passar dig bäst för stunden.

kärlek.

// amy

2011-06-19 @ 19:06:08
URL: http://blackpagesofmydiary.blogspot.com
Postat av: felicia

kan inte annat än hålla med amy men jag läser iaf och tycker att det är bra :) finns om du vill prata :)<3

2011-06-19 @ 23:59:47
Postat av: felicia

kan inte annat än hålla med amy men jag läser iaf och tycker att det är bra :) finns om du vill prata :)<3

2011-06-20 @ 00:02:12
Postat av: M

Fortsätt! Finns billigare mini bärbara för ca 1 300 & billigare. Smidigt & bra i skolan! :)

2011-06-21 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback