back

Datum: 2011-06-11 Tid: 23:07:10
Inte bloggat på ett bra tag! Har haft fullt upp med att festa, försöka leva osv osv. Just nu då? Hostar som ett as,
gjort illa foten igår på fyllan (ingen aning om hur?) och sen fyllde jag år i går också.
Sista lediga veckan nästa vecka, sen jobbar jag i 2 veckor. Tjänar lite pengar och tatuerar mig. Soft! Försöker se framåt också, läger och annat skoj. Liiite jobbigt ibland, kaos igår natt men ordnat sig. Nu blir det ialla fall bra lugnt med drickat, har blivit lite för mycket senaste helgerna (typ månader..).
Ingenting alls att skriva, kände mest för att börja uppdatera lite igen. Skönt att skriva vad man gör, lättare att hålla koll på dagar osånt.
Ska kolla på film nu, dricka vatten för det känns som att jag har feber? skööönt....

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback