BA BA BA BA

Datum: 2011-06-26 Tid: 19:04:02
Haha gud jag är så jävla töntig.
  • Rensat min garderob. ( i tron att jag kommer rensa bort vissa personer ur mitt liv, funkar ju aldrig. men kör den varje gång jag är arg).
  • Sen så har jag kört inpackning o rakat benen ( i tron att jag duschat bort de jobbiga).
  • Nu lyssnar jag på töntiga tjej-filmer-hatasombetersigsomsvin. ( blir peppad och tror att jag kommer bli as glad hela livet. funkar aldrig heller.)
  • Sen har jag gjort en lista på saker jag vill köpa (köpa kläder botar allt eller hur var det?).
  • Får också alltid för mig att livet är en fest. ( supa bort lite av skiten någon kväll funkar ialla fall, säg ingenting annat för det är sant!)
  • Slutligen så har jag köpt ett par skinnconverse (igår kväll för att vara exakt)
    botade saknad.

Idag har min fina syssling Louise varit här, käkade god mat och hyrde film. Myys!
Snart ska jag ut och gå med Cassandra, har massor att prata om och jag behöver henne. Om det är någon av dom personer som jag kan prata med så vill jag nog mest prata med henne just nu.
Hon har liksom varit med från början om det här som pågår nu.
Jag är less på folk som lämnar en och lovar massa saker.
Men som tur har jag några riktiga fina vänner kvar som jag älskar mer än allt annat.


Miss Li – Ba ba ba
- det är dock ingen hatakillarlåt/tjejfilmsäckel, mera sommarkrysset innan jag bröt ihop i somras.
fin dag.

Kommentarer
Postat av: cassandra

love u min fina!

2011-06-27 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback