shoppat

Datum: 2011-07-04 Tid: 20:08:29
Kom hem för en stund sen, nu håller jag på och synkar lite musik ifrån spotify till luren. SKÖNT med premium igen, värt pengarna kan jag lova. Var ju i stan idag, handlade galet mycket!
En grå kofta
Solglajjer (mina söp jag ju bort?)
Höga svarta shorts
Tshirt
Orange Linne
Ett halsband med vingar på
Puderborste
Svarta Leggins


Sen var det nog inget mer haha. Men är nöjd ialla fall, köpte en present till mamma med. Hon har ju fyllt år så..
Nu ska jag städa rummet, hänga in nya kläderna och grejja lite. Ser förjävligt ut här.
btw; vad är det med folk som inte kan umgås utan dricka? eheheh


gammal bild + mina förra solglasögon som jag söp bort nu i somras, min födelsedag tror jag till och med att det var haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback