saknade vänner

Datum: 2011-07-03 Tid: 16:13:24
Har verkligen varit på dåligt humör senaste dagarna.. Men saker och ting blir inte som man tänkt & finns det något värre än när någon/några man trodde skulle finnas där jämt och sen drar? Nä. Tror inte det.
Men nu sitter jag här hemma, lyssnar på Kungen- Kapten Röd! Väntar på segcassandra, vi ska laga mat och kolla på film ikväll. Sen börjar hon jobba imorgon och jag som precis slutat, osis!
Mår bättre nu än vad jag gjort på länge, har varit så jävla less på folk. (som ni kanske märkt, förstår inte att så många gått in o läst ändå.) Anyway, glad tjej just nu ialla fall. Kanske för att Victoria kommit hem, jag har tatuerat mig osv.  Sen har jag inte varit ute och festat på flera veckor, så jag ska nog ta och styra en fest snart. Men vart,med vem, och hur är oklart ! Men kul ska jag ha ialla fall och inte tänka på några idioter.

Btw; hur många chanser förtjänar en människa egentligen?


typ.

Kommentarer
Postat av: N

En person som sviker dig om och om igen är inte värd några chanser egentligen för den personen som är värd en andra chans skulle aldrig svika dig från början..

men det är lätt att ge nån man älskar för många chanser tyvärr :/

kram!

2011-07-03 @ 23:02:37
URL: http://high.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback