planer

Datum: 2011-07-18 Tid: 12:21:14
Nu har jag kommit hem, gick upp nio i morse för att åka till tandläkaren. Älskar min tandläkare, skrattar hela tiden, sjunger med radion osv. Kung är hon! Inte velat gått dit fören hon kommit tillbaka, hon hade vart mamma ledig eller nåt.. Ni kopierar och skriver ut det här va? eheh. Har precis smällt i mig lite lunch och ska vila lite och sen ska jag städa. Behövs kan jag ju lova. Ska visa före och efter bilder. Vidrigt!
Så dagens planer är
- Städa
- Rensa garderoben
- Jogga/powerwalka
- Ringa Una ♥

Tisdag
- Jogga/PW
- Stan och fixa lite grejer
- Umgås med mamma eftersom hon åker iväg

Onsdag
- Säga hejdå till mamma
- Jogga/PW


Torsdag
- Jogga/PW

Fredag
- Träffar en kompis för att prata ut. typ eh.'

Lördag

- Laga middag åt bella
- Öppna dunken
- Dricka med Bella
- Spåra med Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback