pepp

Datum: 2011-07-17 Tid: 20:35:28
Drog en bra lång jogging/powerwalk runda på endast 15 min. Rekord tror jag! Brukar ta den på 25-30 min annars. Det går framåt! Känner mig peppad på livet när jag gjort det, även om jag inte har lust att gå ut o gå eller jogga så gör jag det ändå. Och har gjort det nästan varje dag den här veckan. Det är så jävla bra för mig, för jag ger alltid upp. Men nu ska jag försöka ha tålamod. Och på onsdag åker mamma bort och jag blir ensam hemma hur länge som helst, skönt! Men kommer nog sakna henne lite haha..
Men Maria har lovat att hjälpa mig att tvätta och Cassandra ska bo hos mig lite. Kommer bli as bra! Självklart ska jag förtära lite vin, i lagom mängd eftersom det gick så bra sist ;)... Ska skriva min veckolista för att ha koll på vad jag ska göra, är en rutinmänniska och blir så lätt att jag tappar det (som många andra) på lovet. Men får försöka i alla fall.
Nu ska ja ha i hårinpackning, ansiktsmask och en dusch på det här också. Mys!



ska få tillbaka det där igen. fast bättre. jag ska klara nåt. det här blir mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback