onsdag

Datum: 2011-07-06 Tid: 18:12:40
Någon ville se min tatuering. Självklart kommer jag slänga ut en bild på den, vet inte när bara. Jag har inte fått någon bra bild på den, svårt ställe att fota själv också så.. Men kan säga att den sitter på foten och att de finns änglavingar på! Snyggt huh ? :)
Lite update om vad jag gjort då ; Åkte till Louise igår, käkade nudlar och kollade på film. Bland annat linas kvällsbok, fulste filmen någonsin haha jag dog lite. Sen grät jag som en idiot när vi såg på The last song, så jävla fin. Sen tog jag en cigg ( ja, jävlar jag rökte en cigg igår. helt galet. ska inte göra om det igen.) och grät lite och gnällde ur mig till Lollo. Tur att jag har henne!
Och idag ska vi två gå på Kronjuvelerna, hoppas att den är bra. Någon som sett den eller? Aja, kommer väl med en recension sen ;).


PEACE F
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback