monday

Datum: 2011-07-04 Tid: 11:07:38
Sitter med inpackning i håret, såg att jag hade fått en kommentar på mitt förra inlägg. Jävligt bra och värd faktiskt, fick mig att tänka efter.. Men jag vet inte. Är det så, ska jag, ja eller nej, skita i allt eller inget, hur många gånger kan man förlåta en vän? Eh hela allt känns bara snurrigt just nu. Lägger det åt sidan idag!

Ska åka iväg till stan när Cassandra slutat jobba, våran mat blev förresten as god igår! JÄVLAR så vi åt haha.
Kan ju tala om för er att vi hade tacobröd LARGE . Mmm tjocka ♥.
Vi provade också gb's nya vanilj och chokladkaksbitars glassen, as god kan jag lova. prova!
Hade tänkt hitta ett par höga jeansshorts idag tänkte jag och lite tröjor. Får hoppas att jag har tur. Vi tänkte gå på gränby istället för på stan, så jävla rörigt där. Värst är ju ginatricot, ser ju ut som fan där inne. Värst på rean, folk är heeeelt galna.

Eh, duscha och grejja var det ja. TTYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback