lördag

Datum: 2011-07-09 Tid: 17:38:25
Orkar inte berätta allt jag och Isafisa grejjade med igår. Kul var det ialla fall så det kan ju alla jävlar som legat och varit bakis ta och skriva upp! Nu har jag precis fixat mig, ska dra till stan snart igen och busa. hehe nu ni!
Har inget kul att komma med. PEACE F.

ps: älskar när vänner glömmer bort en. älskar det. eller när dom skaffar nya kompisar och byter ut en. så jävla underbara ens vänner är då eller hur?
Älskar såklart dom människorna som svikit mig, knullat min hjärna bakochfram (jag har fan inte njutit kan jag lova.)
och sen även dom människorna som glömt bort mig.
ÄLSKAR ER PUSS.♥

Ironisk på slutet? Nej vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback