Jag brukade drömma om dig

Datum: 2011-07-26 Tid: 20:22:01
Det var längesen jag var in här och skrev, inte jätte längesen men ett tag sen. Har haft fullt upp med massor av hemligheter hehe.. Ingenting jag ska skriva om här ialla fall. Idag har jag bara tagit det lugnt, förutom att jag tvättat två maskiner, städat köket och hallen, plockat på mitt rum, lagade as god mat. Det blev panerad fläskfilé, kroketter och beasås. Jävligt gott måste jag säga!

Nu har jag spenderat några timmar på soffan med en bok, Jag brukade Drömma om dig heter den. Handlar om en mamma som får ett barn med autism.Vill så gärna jobba med barn med olika svårigheter, autism, aspberger osv. Tycker dom verkar underbara mitt i allt det svåra. Kanske för att dom ofta blir så missförstådda i samhället, alla oskrivna regler om hur man ska vara och inte vara. Kanske för att jag blivit missförstådd så många gånger.

Nu ska jag fortsätta läsa lite, se om jag orkar med en PW senare, har lite små ont i halsen så jag ska nog ta det lugnt. Imorrn ska jag ta mig till stan, skaffa mig ett par mjukisbyxor, spotify och sen ska jag in på en salong och beställa färgtid innan skolan börjar. Lyx! Vill unna mig det nu när jag klarade hela sommaren utan att falla isär för det var jag säker på att jag skulle, ännu gladare att jag klarade första året på gymnasiet även om det varit jobbigt.
Oroar mig lite över att det kommer vara så mycket folk, speciellt att äta i matsalen.
Men jag har en så jävla fin och smart vän som sa "nu har du ju gjort det 2 terminer, då kanske det blir lättare den här." Ja, kanske. Får hoppas på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback