Chillhäng.

Datum: 2011-07-07 Tid: 23:10:01
Håller på och städar lite på rummet så jag hittar nåt när jag ska packa imorrn. Ska nämligen träffa min fina lilla Isa! Hur bra????? aaaaaas bra. Först ska vi chilla i stan, äta lite på bryggan och sen hem till henne och mysa. Prata en massa och ha det jävligt bra :). Sa jag förresten att hon är bra? :)
Louise är här, skrattar ihjäl oss åt gårdagens äventyr. Kan ju vara det roligaste på länge haha. Tror det stannar mellan oss vad som hände haha. Nu ska vi kolla på film och mysa ner oss i sängen. Är bra slut just nu..
SKYLL DÄJ HANSSON, SKYLL DÄJ!

fin form. snyggt skägg och hatt. visst, säg de visst?
Eh, PEACE F.

Kommentarer
Postat av: Isa

söta du, det kommer bli bäst!

2011-07-08 @ 00:08:51
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback