bah

Datum: 2011-07-17 Tid: 19:19:08
Här var det livat! Nej inte direkt va. Har varit hos min bror hela veckan, kollat på alla tjejfilmer som fanns, solat, bränt mig, rensat pappas lägenhet (mina saker kom hem) och lyckades även få fläskläpp. Sen har jag såklart myst med mina fina små killar.
Kom hem idag så lite uppdatering ska jag väl få med här i veckan.. Hittade så jävla fina skor på Nelly idag, tror ni jag kan beställa dom eller? Nej. Bra kul. Svin. Orkar inte förklara varför. Så ska förmodligen till stan imorrn och försöka hitta nåt fint att ha på mig.. Typ som ett par nya skor. Ska hitta nån fin tröja också, vill ha en rosa.
Ska städa nu egentligen, får se hur det blir med det. Förmodligen inte ett piss. Gör det imorrn istället!
Ska hyra nån film med mamma nu, hata livet pga skorna och sen sova........ JÄVLA KUL LIV.
piss irriterad.

PEACE F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback