yes sir

Datum: 2011-01-04 Tid: 22:32:31
Åh jag längtar till våren galet mycket. Sol,blir brunare, lite gladare kanske (eller?), slippa 4kg kläder, mysiga kvällar ute osv osv. Ni vet vad jag pratar om hehe.
Vad jag ser fram emot mest och vad jag ska göra är ;

  • Operera mig kanske, beror ju helt på när jag får tid och vad dom tycker. Blir fint sen ialla fall!
  • Fixa till håret, sluta använda min plattång på vardagar. I skolan kan jag lika gärna ha tofs varje dag. Inte en jävel som bryr sig ändå! :)
  • Sluta bita på naglarna (igen). Hade en liten incident på badrumsgolvet på fyllan tror jag, rev av hela skiten.Okej jag bet inte, men jag förstör dom när dom väl blivit långa.
  • Göra något helt nytt
  • Börja träna med Hanna
  • Sluta dricka så ofta, menar 2-3 helger i månaden. Galet kul men har märkt att kroppen inte pallar, medicinen börjar bli knas och hur ofräsh har inte min hy blivit senaste tiden haha de e fan äckligt. Ansiktsmask hjälper nästan inte, fyfan . Då är de i l l a.

Saker jag vill göra nu , på en gång, helst igår.

  • Fixa håret hos frisören igen, får vänta ett tag nu bara
  • Köpa kläder, men ändå inte för det är så tråkigt nu på vintern. Väntar nog istället
  • Slippa vara sjuk
  • Gå på bio, längesen
  • Att någon kom hit och bar mig till sängen , orkar faktiskt inte gå
  • Sola solarium. Någon som sa blek? Tror aldrig jag varit så här blek NÅNGÅNG. Brukar vara ganska brun året om men nu vette fan. Kan bero på att jag spenderade finaste dagarna på sommaren inlås och dom gånger jag var ute på sommaren var på kvällen och då söp jag. dvs bakis på dagarna= orka solen då?
  • Ha isglass.

Var väl allt, har tråkigt. Som alla förstår hehhhhhhhhhhhh. ska döda min näsa med papper nu, svider som fan under. Vågar jag ha på någon salva? Kommer svida som fan först och sen kommer det ändå försvinna när jag snyter mig för det måste jag ju göra varannan sekund.

en gång i tiden var jag blond,hade piercing och vägde 57jävlakilon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback