work it work it

Datum: 2011-01-18 Tid: 15:13:37
Så nu har jag plockat på mitt rum, bestämt mig för att simma idag också! Det är faktiskt tredje gången på 2 veckor jag tränar nu haha.. Dvs 2 gånger förra veckan och 1 gång den här och jag räknar med 1-2 gånger till.
Soooft.
Körde lite hemma också, skulle jag inte hinna någon dag så kan jag alltid göra det på kvällen. Eller slår jag på stort och gör det typ varje kväll? Så jävla peppad på att bli av med fettet nu asså haha...




hejdå gammalt - hej nytt

Situps

30 st Vanliga

30 st åt höger

30 st  åt vänster

30 st med benen upp i taket

30 st Position "köttbullen"

30 st med raka ben neråt

30 sekunder "håll ut"

Körde jag idag, perfekt. Blev bara mer taggad på att simma idag. awsomeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback