work it work it

Datum: 2011-01-20 Tid: 20:51:32
Precis kört situps-träningen. Ska köra den en gång till sen tänkte jag :). Har sovmorgon imorrn, ska fira det med att gå upp klockan sex för att powerwalka! hur jävla bra? kung förfan!
Imorgon har jag bara foto sen slutar jag kvart i tolv också. Sen kommer Hannis till mig för att äta och mysa lite. Är på riktigt bra humör trots mensvärk som dödar mig.
Slängde iväg ett sms till Anela för en stund sen också, ska ut och gå och prata lite med henne på lördag :) mysigt!
Fan nu är ju helgen rätt bokad, frågan är väl vad jag ska göra på lördag kväll.. Aja det löser sig. Om inte annat kanske mamma och jag hyr film och grejjar lite. Får väl se. Inget vin blir det ialla fall... haha



HUR SNYGG?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Duktig tjej! :D Pepppepppepppppp

2011-01-21 @ 09:45:35
Postat av: Victoria

Duktig tjej! :D Pepppepppepppppp

2011-01-21 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback