vi går ju i skolan på söndagar,visst

Datum: 2011-01-23 Tid: 11:51:51
Hahaha måste berätta om en sån jävla rolig grej som hända mig klockan tio i sex imorse. Jag vaknade med ett ryck, var helt säker på att jag försovit mig för klockan var tio i sex och jag går ju upp tjugo över fem annars. Upp fort som fan, langa fram frukost och allt. Skulle börja sminka mig, drog in till köket igen. Hahaha då kommer

Mamma; Vad gör du?
Jag: Jag har fan försovit mig , helvete
Mamma: Men det är söndag? hahahaha

Tror ni jag blev chockad och arg eller? haha Här har jag stressat upp i onödan , sex en söndag morgon. Ey jag dör ju haha. Gick och la mig sne, vaknade av att någon snorvalp stod och skrek utanför mitt fönster. Inte OK på en söndag. Inte OK någon morgon jag sover, inte någon som helst tid på dygnet ioförsig heller så.

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHA JÄVLA MÅNGO

2011-01-23 @ 15:01:30
URL: http://looouie.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia.

VISST?! SÄG DET TILL ALLA. ROLIGT VISST!???

2011-01-23 @ 15:11:18
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback