12.20

Datum: 2011-01-17 Tid: 12:20:50
Låg vaken hur länge som helst inatt, panikångest så jag trodde att jag skulle dö. Somnade tillslut och vaknade av klockan tjugo över fem, jag orkade verkligen inte så mamma sa att jag kunde stanna hemma. Vila lite.
Är så äckligt jävla rädd över att bli så deprimerad som jag var i somras. Har haft exakt samma beteende mönster senaste månaderna som jag hade innan allt gick åt helvete.

Jag vet ju så väl att jag inte ska göra allt jag gör, men jag tappar kontrollen över mig själv. Som om jag lever i fantasin, flyr ifrån verkligheten. Men vem skulle inte göra det. Jag vet att jag gör saker som gör så jag mår bra för en stund, dricker och dricker tills minnen försvinner. -- och smicker, ändå tårar som rinner. Dittin got me there, jävla bra kille på att beskriva saker.


Har inte kunnat äta än idag, drack lite té och åt en skorpa. Men orkar inte och kan inte äta, är nog inte ens säker på att jag vill. Just nu känns det som att jag sviker hela världen för att jag inte orkar bära allt. Mest för att jag inte orkar vara sådär bra och glad som jag vill vara.

Idag är en sån där dag då jag inte orkar nånting egentligen. Väljer mellan att äta eller vara vaken typ. Väljer mellan att borsta tänderna eller att äta. För jag orkar inte just nu.



Och jag saknar min pappa, saknar att ringa och hets gråta och prata av mig. Och det gör ont att inte veta vad du gör, om du äter, om du kan le, pappa kan du le? Jag älskar dig.

Nu ska jag lyssna på Ane Brun – True Colors och se om jag ska göra nåt att äta.
Hörs när jag är på bättre humör och slutat deppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback