träning och sola

Datum: 2011-01-11 Tid: 17:26:20
Hallå där i lådan! Första skoldagen idag, helt äckligt trött. Jag stannade inte ens kvar hela dagen, gick på en lektion. Men eftersom jag bara hade sovit en timma inatt, eller på morgonen kanske jag ska säga. Så var väl inte det så konstigt att jag inte orkade.. Jag fixade mig en macka och ett äpple på bussen på vägen hem sen total däckade jag! Samma när jag kom hem, läste lite i en bok och sen somnade jag.

Nu är min fina Oliver här, sen ska jag träna och sola idag tänkte jag. Vill komma iform till sommaren men när jag tänker att jag ska göra det till just sommaren blir jag as stressad. Det är fan snart!


TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback