tisdag i dag

Datum: 2011-01-18 Tid: 13:58:21
Jag orkade inte skolan idag heller, dumjävel där. Aja, inte mycket att göra nåt åt nu. Ska gå imorgon ialla fall :).
Saknar mina homies där!  Färgar håret imorgon också, skööönt.
Just nu sitter jag och lyssnar på världens just nu bästa låt Katy Perry – Firework och tänker på hur jag ska lösa saker. Och fall vissa inte kan ta tag i det då får väl jag göra det sen får det gå som det går. För jag tänker inte sitta och bara vara nån, fan folk får väl offra sig lite.
Tänker lösa andra grejer med att träna och äta mindre onyttigt, det har gått ganska bra om jag ska vara ärlig.




Ska nog dra iväg och simma idag faktiskt, as skönt. Eller om min bror ska gymma då drar jag nog iväg med honom istället. Eh vafan, nu ska jag fortsätta med mitt överhyperaktivahumör och städa eller nåt. Kanske baka nåt gulligt tills mamma kommer hem? Nä jag vet inte. Jag tänker då fan inte äta det sen så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback