so this was it , or was it

Datum: 2011-01-31 Tid: 16:56:22
Idag var jag på vadfan heter den? aja skitsamma, någon affär som har allt möjligt som ligger brevid coop i östhammar. Gjorde av med pengar, mådde genast mycket bättre . Käkade fiskbullar (mm tyck att jag är äcklig då.råkar faktiskt gilla det.) Låg på soffan,fortsatte ligga på soffan och sen låg jag på soffan lite till.

Skrikit att jag ska på riktigt döda telia, sen funkade internet igen och telia har just sparat sig bomber och granater.
Nu ska jag fortsätta mitt underbara liv och äta, äta och äta lite till. Eftersom jag egentligen är as mätt men inte kna sluta äta så mår jag alltså illa.
underbart, älskar det här. Mmmm älskar sånna här dagar/veckor/perioder. Någon som vill byta ? nej det får du inte för jag äääälskar ju det här..........

P!nk – Conversations With My 13 Year Old Self - lyssna på den. helt okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback