snarast,närmast,möjligast

Datum: 2011-01-10 Tid: 14:59:44
Jag måste snarast göra något åt mig extremt dåliga humör. Klarar inte av när mina finaste finaste vänner mår dåligt, vad det än handlar om.
Jag måste snarast göra något åt mitt extremt slarviga sätt att behandla min medicin om, stackarn. Tror jag har glömt honom, icke! Jag vill bara inte ha dig varje dag egentligen för du påminner mig om att allt inte är som det ska.

Jag måste snarast göra något åt mitt hår, det kanske får mig lite piggare. Ska fråga mamma snällare än snällast om jag kan få göra det i veckan. Mm då skulle jag väl vara glad i några dagar tills jag hittar något att må dåligt över.
Jag måste snarast sluta hitta saker som gör mig ledsen och gå vidare istället, men come on. Hur lätt är det egentligen?

Jag måste också göra något att äta egentligen men jag orkar inte, jag har gjort frukost idag. Tog all kraft, men jag har ont i huvudet och borde verkligen äta.
Så , har ni lagt allt på minnet nu? Bra då säger vi hejdå för tillfället !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback