sjukkkk

Datum: 2011-01-04 Tid: 21:43:36
Är sjuk, som bara fan. Inatt hostade jag nästan ihjäl mig, halsen kliar som i helvetet och det känns som om någon har kört upp 4 kuddar i näsan på mig. SÅ täppt är jag.
Sov kanske 1 timme inatt, vaknade och kollade på fjortonsuger, eva & adam.  Rinde M , Ringde Isabella och snackade lite skit. Skratta ihjäl oss, båda två med halsont också. Kan ha något med helgen att göra? hehe
Är sugen på isglass måste vänta till imorrn, WHY MAN WHY ?!
Ingenting bra på tv, kommer inte på några bra filmer överhuvudtaget osv osv osv. klaga klaga klaga. Men hey, man ska ju göra det man är bra på liksom. Bitter? Inte jag h'eller , aldrig!
Ska läsa lite bloggar nu och fördriva tiden på facebook. Som alla andra kvällar alltså.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback