PRESS PLAY

Datum: 2011-01-03 Tid: 23:41:44
Har en sån där extremt jobbig dag, när ingenting känns bra. Då det känns som om jorden ska sluta snurra, då det känns som om jag vill att den ska göra det. Blir ledsen över allt. Får impulstankar på att slänga iväg ett sms till * och skriva hur mycket jag saknar h*n. Men det gör jag ju inte, inte egentligen.
Det är bara min otroligt dumma hjärna som lurar mig. Och jag är så otroligt glad över att jag har J&I för utan dom skulle jag säkert ha gjort det. Bara dom två som verkligen förstår mig när jag saknar efter pappa så jag kan dö. Bara J som kan få mig att förstå att jag mår bättre utan pappa.
Bara I som förstår mig när jag gråter i panik och inte kan andas.
Jag har världens finaste vänner.
(inte bara j&i förstås.) Anyway, sitter och lyssnar på några awsome aukustiska(?) versioner på några fina låtar. Delar med mig !



Roby With Every heartbeat
Sweetest Girl
Jack's Mannequin


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

<3

2011-01-04 @ 06:41:02
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback