Nyår 2010/11 . Världens bästa någonsin!

Datum: 2011-01-03 Tid: 17:59:59
Nyår var så jävla roligt . Spårade vid nio haha inga kommentarer. Sen var jag på topp igen. Sammanfattar; från början till slut, det jag kommer ihåg alltså ehheeeeee.

  • Möta bellis vid unkan och dra till Tunnan , hade bestämt mig för att inte bada (kom ihåg det sista hehe)
  • Började dricka
  • Drog i mig lite för mkt lite för fort
  • Spydde, deep talk med nån och sedan var jag på topp
  • Klockan började närma sig tolvslaget jag hade hamnat... wait for it!
  • I TUNNAN! I underkläder och någon annans badbyxor
  • Där firade jag även tolvslaget med 2 dårar, ena som inte fatta nånting, en annan som ah haha och
    jag som inte fatta nånting heller typ hahha
  • Upp, hitta inga strumpor, någon hade tagit min tröja (rip)
  • Gå till firren på efterfest, gjorde snöänglar på vägen
  • As garvade åt T för att han inte hade strumpor och frös
  • Supa å dansa å tokflippa
Resten ska inte ens nämnas haha . Några bilder .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback