idag ska jag duscha

Datum: 2011-01-06 Tid: 13:08:46
idag ska jag duscha.
Jag insåg precis att det såg ut som att jag inte duschar , nångång förutom varje jul och midsommar typ haha. Men jag har varit så äckligt sjuk att jag inte har duschat sen i tisdags? äckligtjej<3
Men nu är jag lite piggare och ska ta en snabb dusch, dvs ; sitta i badkaret.Och göra resten på 5 minuter.
Snökaoz ute också, vaknade upp och undrade vart fan jag hade hamnat egentligen.
Kan dela med mig av att jag är extremt besviken på en person också, trodde inte man kunde vara så respöktlös faktiskt.. Aja, shit happens.

Hörs sen kanske då,visst? jaja


(juste bella,såg du det allra jävla roligaste i det här inlägget? hahah du kommer avlida. Men glöm inte bort att vissa läser det här så skriv ingenting i kommentaren. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback