I ♥

Datum: 2011-01-31 Tid: 21:14:21
Jag vill plocka ner alla himlens stjärnor, ge dig mars och pluto. För jag kan se att det gör ont just nu.
Något inom dig har brustit och det är okej att du inte kan se stjärnorna just nu. För dom väntar på dig.
Jag väntar på dig.
Säg mig min finaste, vem målade dina fönster med svartmålarfärg?
Säg mig min vän, vem slog dig gul och blå på en millisekund?
Säg mig min räddare, ler du lite nu?
Jag önskar jag kunde ta i din hand och göra allting lätt. Sådär som det känns
när vi dansar och ler. Du förstår vad jag menar, för det är bara du som kan höra tystnaden.
So know I am going to stay right here
Because you saved my life once
You saved my life.







Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

<3

2011-01-31 @ 23:29:04
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback