Helt värdelöst,från skolan

Datum: 2011-01-20 Tid: 13:11:21
Sitter i skolan, slutar om 2 timmar. Detta är ett iwd-moment. Ska nog gymma med Hanna och Malin idag, får se. Så jävla äckligt att det är massa folk där så jag kanske tar och simmar eller så tar jag en sjukt lång promenad och kör träning hemma istället. Tror nog det faktiskt, vill inte stå och flåsa med massa andra folk som faktiskt är tränade.
Kan inte sluta störa mig på folk heller, gud i helvete så jävla irriterad jag är. Skojar fan inte där, skulle kunna slå sönder en vägg om jag kunde/fick men det ska jag inte, kommer antagligen få ont och sen är det rätt jobbigt att laga.haha...
Eh det här går ju inte, hörs!

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

hahaah älskar när du är arg <33333333

du är awesome !

2011-01-20 @ 13:45:40
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback