gym-grym

Datum: 2011-01-25 Tid: 06:25:43
God morgon! Här är man uppe tjugo över fem, pigg tjej? Nä inte specielt fast jag ska ha gym nu direkt på morgonen så jag taggar ändå. Skööönt att träna!
Nu lyssnar jag på HOFFMAESTRO – Seize The Day och känner att allt är riktigt jävla bra, awsome till och med. Själva då? allt bra eller? Kom just precis på att jag har matteprov idag, skulle ju inte skada om någon sa lycka till... Menar, det är väl inte för mycket begärt?
Och där tog det stop i min skalle, ska borsta tänderna och sen ta mitt pick och pack och dra till bussen. Idag är det en snygg tjej med mjukisbyxor och fula skor som kommer och går :') hahah åh va fult det är med mjukisar och stövlar. Folk lär ju glo, men lite uppmärksamhet har väl inte skadat? hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback