flytta lite

Datum: 2011-01-31 Tid: 11:56:22
Önskar jag var någon helt annan, vill flytta till en annan stad. Kunna vara någon anonym som kunde få skrika på ica för att jag helt plötsligt fick svårt att andas för jag kunde inte bestämma vad ja skulle handla.
Eller hyperventilera för att jag träffade på någon jag en gång kände som var ett as emot mig. Men å andra sidan är det väl  kanske därför jag vill flytta, för att slippa träffa på någon.
Fittnågon,äckelnågon, HATAR DIG NÅGON JAG HATAR DIG.
Det jag vill ha sagt är att jag hatar gimo,hatar folk och ogillar starkt mig själv just i denna skrivande stund.
Och sen vill jag säga att jag hatar halebop reklamen, vad är de för smutsigchey dom har låtit sjunga årets, kanske alla årens västa jävla låt? Fast världens värsta låt är nog ändå Petter-längesen. fast ändå inte, men lutar åt det hålet.
idag är det så . idag hatar jag petter-längesen. FU PETTER, FU .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback