feelin' so fly

Datum: 2011-01-16 Tid: 14:01:46
Hehhh, helgen har varit bra spårad. Som vanligt när jag hänger med malmborg och gänget. Men i fredags var Cassandra med också! Hur bra?! As bra! Drack vin (ovanligt?) och hade as kul. Emlilia var med också,söt tjej som vandra omkring i morgonrock och pimpla vin och sprit haha..




Igår när jag vaknade upp var bella borta, svagt minne av att jag hade vaknat en gång redan och sett henne och det hade jag också men hade gått och lagt mig och totalt däckat igen haha. Jag gjorde spårade saker som vanligt. men jag orkar inte bry mig, folk får säga vad dom vill.


Idag mår jag så jävla bra om man jämför med igår, när jag kom hem somnade jag och sov hela dagen+ kvällen och sen la jag mig i sängen vid nio och somnade och sov till halv tolv imorse. Kan också berätta att knät är svullet och jag har tre stora blåmärken från knät upp på låret. Fint :) undra vem som misshandlade mig .

Ska städa klart på rummet nu och sen ska jag duscha och fixa mig. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback