deal or no deal

Datum: 2011-01-19 Tid: 22:21:44
Åh Hanna klippte mitt hår lite så nu känns det fräshare, guld! Ska låta det vila och slinga en gång till sen får det fan räcka gosse! Gick med henne en bit hem också, lite motion idag. Go go go, nu är det bara kämpa. Första veckan/veckorna som är sega sen går det nog bra hehe.

Så, nu ska jag ta bort sminket. Skrubba rent fejjan, hur fan kommer det sig att alkoholen har lagt sig på ansiktet?menar hur ofräsh har min hud blivit sen jag druckit i princip varannan/varje helg? Ah nej fan skärpning.
Har en deal med Hanna, skiter jag i den då blir det bara langa fram stålarna och ge Hanna dom. fml.
Nä men det är väl inte så farliga grejer..
Typ som
♦ Inte äta sötsaker , popcorn går bra. hade ju gått under annars . .
♦ Ge fan i att hinka i mig vin var och varannan helg. Födelsedagar och andra speciella dagar (varje helg plzzz) är OK.

Sen är resten inte ens värt att nämnas, hur fan ska det här gå!? Eh kom igen, peppa mig lite . Ska sova nu , klockan ringer tjugo över fem och då är det bara gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback