Chill äreeee

Datum: 2011-01-22 Tid: 21:11:43
Nu är det så att jag absolut inte orkat eller haft lust att blogga nåt. Men igår hade jag världens mysigaste kväll med Hanna och Mami. Jag,mäster kocken själv gjorde baconinlindad-fläskfilé . Ahyea, med potatiskroketter. bra gott!
Sen kollade vi på tv, jag och Hanna planerade massa roliga grejer. Tillexempel så åker vi till Stockholm den x februari, skönt att jag kommer vara svin bakis... Haha !
Idag vaknade jag efter halv tolv nån gång, Oliver kom och busade hos oss och sen dess har jag bara tagit det lugnt.Fick fin besök av Lollo en sväng också sen har jag bestämt lite planer inför veckan. Eftersom jag inte har mycket mer att skriva kan jag ju slänga upp vad jag ska göra för roligt . Heheh kom ihåg att anteckna ner det här nu eftersom det är såå intressant ...

  • Slinga håret igen
  • Träna , längtar till grymmet på tisdag morgon! Rektorn är ju med och peppar också haha älskar henne.
  • Träffa x
  • Hänga med mina underbart roliga klass , seriöst inget slår dom brudarna !
  • Längtar till torsdag när jag har bästa dagen , med bästa lektionerna.

Det var väl iprincip allt, fan bättre det än ingenting. Eh nu ska jag klä på mig eftersom jag badat. TTYL
Juste, ge mig dom skorna och jag kommer älska dig hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback