ångestkåt och sådära

Datum: 2011-01-30 Tid: 17:37:52
Igår var mysigt, jag tabbade mig. Eller gjorde jag? anyway.
Är less på livet, sovit idag. Skönt, överväger att sova bort hela dagen imorgon och dagarna efter det också.
Fittvärdelösa liv. Hatar folk, hatar vad han gjort emot mig, hatar vad a gjort emot mig, hatar hatar hatar.
Hatar att det gör ont.
Kan inte sluta tänka på att det gör ont.
Vill nog inte sluta tänka på det heller.
Förresten hittade jag en blogg på en tjej som är släkt med någon jag känner. Kunde jag aldrig tro. Men jag är lite som hon, hon är lite som jag. Bra, nu har jag något att läsa när jag är ångestkåt och vill slå ihjäl både mig själv och världen.




varför har inte jag ett badkar där jag kan sova med ljusslingor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback