torsdag

Datum: 2011-02-24 Tid: 12:46:34
Just nu längtar jag till våren. Slippa vinterjackor och äckliga skor.
Men, idag skiner solen ialla fall och mina planer är att fixa mig lite, gå och fixa en grej, träna senare och kanske sola?
Ska bli skönt att bränna lite fett haha..
Vet att jag borde plugga men jag orkar inte. Har ingen motivation. Tror nog jag stannar kvar på onsdag efter skolan istället och pluggar på hanledningstiden. Hoppas att mina nya kläder har kommit så jag har något nytt att ha på mig, tröttnat på allt gammalt jag har. Men vill inte skaffa för mycket nytt än eftersom våren inte kommit än.
Ska ta en låång dusch nu och sen lägga mig och kolla på svensson svensson tills jag gör några grejer.
Peace

ps; jag har blivit en toffla, en softis, mjukis, tönt, nörd, you name it. Kommer inte ihåg att jag halkade och slog i huvudet nån gång den här vintern. VAD HAR HÄNT MED MIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback