tisdag idag,visst?

Datum: 2011-02-15 Tid: 18:49:33
Kom hem för en stund sen, då var Linus och kubbis här för att käka lite! Älskar att vi för en gångskull var fler än två som åt hemma haha.Jag tröck i mig hur mycket som helst eftersom jag levt på en cola idag hehh..
Just ni sitter jag och gör ingenting, planerar på att fortsätta med det också. Sen ska jag väl fortsätta analysera sönder saker som folk säger och gör. Speciellt om det handlar om mitt eget liv, har två saker jag ska bryta sönder i tusen delar och tänka på 14gånger till. GAH! Blir galen på mig själv att jag är så.
I slutändan har jag ändå inte kommit fram till speciellt mycket.
Blev helt plötsligt nervös också, vad fan har hänt med mig?
Jag heter Hansson, jag är inte såhär.
SKÄRPER MIG FRÅN OCH MED NU! Okej, imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback